Tetsuo

výška: 188 cm

Tetsuo - cover

Tetsuo - logo

O uživateli Tetsuo:

Celé jméno: Kamil Fila
Věk: 39
Bydliště: Praha, Brno, Znojmo
Výška: 188 cm
Pohlaví: Muž

O uživateli

žurnalista, dobře poučený laik v oblasti fitness :)

Váš krátkodobý a dlouhodobý cíl

Krátkodobý cíl na rok 2014: 1) Zadat/dopsat desítky kvalitních článků na Body-Test 2) Zbavit se problémů se zády, kolenem a ramenem. (Čili hlavně nepodceňovat strečink.) 3) Naučit se pár těžších cviků na gymnastických kruzích 4) Začít cvičit pravidelně 5-6x týdně a přidat do repertoátu sprinty Dlouhodobý cíl: 1) Udělat z Body-Testu nejlepší český web o posilování, prodávající suplementy, cvičební náčiní a oblečení 2) Založit vlastní posilovnu 3) Dát raw a naturálně: 230-240 kg na dřep 180 kg na bench press 260-270 kg na mrtvý tah 120 kg na striktní tlak vestoje a 140-150 kg na výrazový tlak 4) Být zdravej, bohatej, spokojenej

Jak dlouho cvičíte

od roku 2007. S různě přerušovanou, rok a půl dlouhou pauzou od roku 2008 do roku 2010.

Zkušenosti se cvičením

Nejprve kulturistické splity a la Dorian Yates. Potom fullbody a la Chad Waterbury. Pak objemové rutiny jako Bear routine a různé formy 5x5. Pak různé lifterské rutiny: Fomin, Westside Barbell ad. Experimenty typu "silové vytrvalosti". Různé kondiční tréninky doma s jednoručkami (v době největší krize - Tehdy jsem vymyslel "Trénink pro zdatnější začátečníky"). Potom už hlavně různé formy HTH tréninků kombinované s kalisthenikou a kettlebells.

Jak často cvičíte

Když je málo času, tak 2-3x týdně. Když je hodně času, tak 5x týdně. Měl jsem období, kdy jsem dával 6-7x týdně.

Jaké máte vybavení

Necvičím nikde kde není aspoň dřepovací stojan, nejlépe ale kompletní power rack. Preferuju posilovny, kde si lze zavěsit kruhy a kde jsou těžké kettlebelly. Jinak je dobré, pokud tam je foam roller.

Kde cvičíte

Různé posilovny, neustále střídám. Momentálně AXA Gym na Poříčí/Florenc a občas Fitcentrum Visla v Bohnicích.

Zdravotní omezení

Momentálně dost značné. Postupně překonávám problémy se spodkem zad (ustoupilo nejvíc), pravým kolenem (je cítit u těžkých cviků) a pravým ramenem (bolí paradoxně u lehkých pohybů).

Jak se stravujete

Momentálně 2-3x denně tekutá výživa a jedna klasická večeře, případně někdy i klasický-menší oběd.

Jaké užíváte suplementy

Převážně MRP a supershaky různého typu. K tomu volné aminokyseliny (AMG). Vitamíny, minerály, bylinky, lecitin.